Albums

1. 20180711_163153
  2. Ons huisje
  3. Filmopnames

Filmopnames

Shoot en voorbereidingsdagen van de film Surat cinta Kartini. In deze film had ik een kleine rol met maar liefst drie zinnetjes en speelde ik een arrogante jonge meid die zichzelf beter vond dan de locals. De film speelt zich af in de tijd dat de Nederlanders…

11 foto’s

4. Project child

Project child

Vrijwilligersorganisatie die straatkinderen onderwijs biedt en leuke dagjes weg met ze doet. De organisatie richt zich nu ook meer op daklozen volwassenen.

15 foto’s

5. Yogyakarta
  6. Merapi jeep tour

Familievakantie in Indonesie

3 weken rondreizen met papa, mama en Reza door Indonesie.

236 foto’s

7. Singapore Lion
  8. Strand

Vietnam

Een prachtig land met veel diversiteit, vriendelijke locals, super lekker eten, veel avontuur en hectisch verkeer. In Vietnam ben ik geweest in Ho chi Minh City (Saigon), Da Lat, Nha trang, Hoi an, Ninh Binh, Sapa, Cat ba island en Hanoi.

267 foto’s

9. Killing fields

Cambodja

Een land wat nog heel erg authentiek is vergeleken met de andere landen in ZO azie. Het land is nog niet zo ver ontwikkeld en er zit dan ook nog veel verschil tussen arm en rijk. Dit maakt het land echter niet minder mooi. In Cambodja zie je nog alle…

172 foto’s

10. swimming pool in resort

Noord-Thailand

Bergen, watervallen, frisse lucht, alles wat het noorden te bieden heeft heeft het zuiden niet, en andersom. Ik ben meer op mijn plek in het Noorden waar je in Chiang Mai over de weekendmarkt kunt en waar je in Pai heerlijk van de natuur en een drankje…

53 foto’s

11. waterfalls

Laos

Alhoewel ik maar kort in Laos ben geweest hebben de bergen, de rivieren en de natuur hier mijn hard gestolen. Er zijn hier weinig grote steden te vinden en alles is nog steeds erg kleinschalig. Dit maakt alles heel erg gemoedelijk.

61 foto’s

12. playing badass in de trein

Bangkok en Ayutthaya

Samen met Reza een paar dagen Bangkok en Ayutthaya gedaan. Ayutthaya is de oudste stad van Thailand en de oude hoofdstad. Het is er prachtig en je ziet er nog veel van het authentieke Thailand, terwijl je in Bangkok meer het huidige Thailand ziet.

49 foto’s

13. Boottocht Bangkok

Bangkok

Hoofdstad van thailand. Mooi maar niet mijn plekje.

40 foto’s

14. clubbing

Zuid Thailand

Mooie stranden, rotsen en prachtige uitzichten. Eilanden Koh Toa, Koh Phi Phi en Koh Lanta.

59 foto’s

15. P1120837

Pacitan

Surfersdorpje in het zuiden van Indonesie waar ik mijn vriendinnetje Nienke ben gaan opzoeken. Een hele relaxte plek!

25 foto’s

16. Zonsondergang
  17. Karimunjawa islands

Karimunjawa

Tropische eilanden in Indonesie waar ik samen met Hedwich 3 dagen ben heen geweest. Wat een paradijs!

58 foto’s

18. Nederlands eten

jogjakarta

I love this city! Een uur met het vliegtuig vanaf Jakarta, maar een stad vol cultuur, avontuur, feesten, vriendschappen en vrolijke mensen.

57 foto’s

19. only two weeks left...